U travagliu in casa

In l'ultime settimane, quale hè u più populari in linea?
Liu Genghong, alias Will Liu, un cantante è cumpusitore di Taiwan hè diventatu un successu in linea durante u bloccu di Shanghai.Cusì guidanu a tendenza di fitness in casa.

Ùn hè maravigghiusu chì, malgradu tutti i cambiamenti di vita in l'ultimi dui anni, u fitness hè diventatu ancu più di un pilastru.Dapoi a pandemia, assai persone anu sceltu di stà in casa è di fà creativa cù i so allenamenti in casa creendu a so propria versione di una palestra in casa, rendendu fitness ancu più accessibile.A cunfigurazione perfetta di a palestra in casa significa chì ùn avete più da pagà per un abbonamentu di palestra o un entrenatore persunale - tuttu ciò chì avete bisognu hè l'equipaggiu d'allenamentu ghjustu.

Sò prontu à priorità a salute, u fitness è l'urganizazione in un futuru vicinu?Julyfit hè quì per aiutà vi in ​​a direzione ghjusta.Ùn ci hè mai statu un tempu megliu per voi per cunfigurà a vostra rutina di allenamentu è scopre cumu pudete migliurà a vostra forma fisica in i ghjorni à vene.

In casu avete bisognu di rinfriscà nantu à i benefici di l'eserciziu regulare: Sicondu i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie, pò migliurà a vostra salute di u cervellu, aiutà à gestisce u vostru pesu, riduce u risicu di malatie cardiovascular, rinfurzà i vostri ossi è i musculi, è ti rende assai più felice.

Avà, hè u tempu perfettu per custruisce a vostra palestra di casa (o pè ottene grandi rigali per e persone di mente di fitness in a vostra vita!), Cusì pudete avè tuttu ciò chì avete bisognu per stabilisce u successu.
I vostri strumenti di scelta varieranu secondu u vostru livellu di fitness è i scopi di fitness.Vulete tonificà o custruisce i musculi?Pigliate dumbbells è entra in una rutina di furmazione di forza.Pruvate per perdiri pesu?Puderete preferite brusgià calori cù l'equipaggiu cardio ...

Ch'ella sia stallatu una tenda in u vostru garage, u vostru salottu o a vostra camera da letto - ehi, tuttu ciò chì funziona!- eccu l'attrezzatura di palestra in casa chì avete bisognu per creà u vostru propiu allenamentu indoor killer.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022