Cinque Cunsiglii intelligenti per l'ospitu di un picnic perfettu

Queste idee vi aiuterà à sfruttà i vostri picnics stu veranu.

1. Sceglite u locu ghjustu
À u principiu, avete bisognu di sceglie un locu adattatu, chì determinà alcuni di l'altri dettagli chì sceglite cusì sceglite prima.

2. Pigliate un tappettu di picnic ghjustu
Basta à piglià un tappettu di picnic plegable cù un ganciu di tag chì hè faciule da portà è imballà, duverebbe cun materiale impermeabile, allora pudete pusà à pusà per manghjà.

3. Cugliera l'alimentu
Hè sàviu di sceglie l'alimenti chì pudete manghjà cù i vostri ditte o solu un utensile unicu, postu chì troppu fussiness face per un picnic disordinatu.Per una preparazione diliziosa di l'alimentu, avete bisognu di aghjunghje buttigli d'acqua per una correzione simplice, o pudete fà tè ghiacciatu è imballà in buttigli reutilizabili.Pudete ancu purtà un alimentu cù un saccu più frescu chì pò mantene l'alimentariu frescu per un pocu tempu.In alternativa, portate scatuli di zucca, sodas, o acqua frizzante aromatizzata per un pocu di pizza.

4. Imballaggio per u picnic
Se ùn vulete micca chì u vostru alimentu si sparghje in u cooler, imballate i vostri alimenti in cuntenituri riutilizzabili stretti sigillati per mantene l'errori fora è evità i sversamenti alimentari.Imballate a vostra cesta in l'ordine chì avete bisognu à piglià e cose è mette l'alimenti non periscibili nantu à u fondu è qualsiasi piatti è piatti nantu à questu.

5. Divertitevi
Sè vo site per piglià i zitelli cun voi, o forse vulete leghje un libru o piglià una siesta tranquilla sottu à un arbre, pudete piglià una amaca picnic chì pò esse una attività divertente è ancu esse un locu per riposu.Un hammock di picnic d'alta qualità deve esse sceltu, in quantu à a sicurità di i participanti.

✱ Ricordu amichevule
Vede ciò chì l'attività prupone l'area, cusì sapete ciò chì avete bisognu di purtà.Hè essenziale per creà una lista di picnic di e cose chì avete bisognu di preparà, chì ponu evità prublemi innecessarii.
Allora pudete imballà u vostru alimentu è e cose chì avete preparatu per passà un bonu tempu cù a vostra famiglia è l'amichi!


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022